Hopp och nyscrappat

Ja, natten har varit ganska lugn. Visst har hon hostat men inte i närheten av hur hon hostade förra natten. Skönt för alla!
Hon har varit uppe och ätit frukost idag! Hostig och snorig är hon men inte så mycket feber tror jag. *Håller tummarna* Vi blir hemma imorgon också för hon har ju ingen som helst ork lilla skruttan.
Fördelen med att spendera tid hemma med sjuka barn är att jag hinner scrappa. Här kommer 2 nya som jag skapat efter
Pappersvindens skisser.
Underbara Kaiser-papper på båda!

(Observera att hon format ett hjärta med sina händer *Hihi*)


Kommentarer
Postat av: Berith

Skönt att det verkar vara på bättringen med lillstumpan. Vi håller alla tummar

Postat av: Spooky

Åh me like .. vår och sommarbilder :)håller tummen för att ni kryar på er och att inte fler blir sjuka.. nu vill jag faktiskt träffa dig..

2009-02-05 @ 23:23:38
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Morfen

Så snyggt!! Jag har det stjärnpappret i min ägo också, det måste jag använda snart, blev så inspirerad nu. Kramis & trevlig helg!

2009-02-06 @ 19:02:31
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback