Jag ♥ min familj

Såklart älskar jag min familj lika mycket alla dagar... men jag tycker det är lite mysigt med Alla ♥ dag för då påminns man lite extra om att visa varandra omtanke! Myspys tycker jag.
Ikväll ska vi som sagt laga god mat och umgås. Såklart ska vi titta på Melodifestivalen Deltävling 2. Något annat går ju inte med en Amanda i familjen. Nu har vi varit på SVT:s hemsida och tjuvlyssnat på kvällens bidrag och kommit fram till att våra favoriter är Lili & Sussie, H.E.A.T. och Markoolio.
Lili & Sussie känns nostalgi och låten är mycket 80-tal. Trallvänlig och medryckande. H.E.A.T. är som hårdrock var när jag lyssnade på det i början av 90-talen. Markoolios ballad påminner om Uggla. Jag diggar den. Cool!

Nu ska jag sparka lite liv i familjen och se om jag kan få med dom på en liten utflykt. Kanske till Björnön? Solen skiner ju, då ska man väl ta och vara ute liiite iallafall ;)

Ha en bra lördag och KRAM på Alla ♥ Dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback