Ledig helg, utlottning och inspiration!

Åh så skönt att äntligen vara ledig! Dagarna har varit så sega den här veckan pga en envis förkylning om har mig i ett järngrepp. Nu väntar helgen och vi ska vara tillsammans! Imorgon ska vi fira Alla Hjärtans Dag genom att laga 3-rätters middag tillsammans hela familjen här hemma! Myyys!
På söndag har Colin poolspel i både innebandy och bandy... samtidigt... så typiskt! Jag vet ju att han hellre kör bandyn så det får bli så. Kanske hinner han vara med på en match i innebandyn... Vi får se.

Jag hittade en otroligt generös utlottning
HÄR! Om du användning av ett QK Revoloutin-alfabete så ta en titt.

Idag är det dags för en ny skissutmaning på Scrappiz med ett pris till vinnaren. Jag är med och inspirerar med denna LO. Allt material från Nettans Scrapbooking.

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Berith

ÅÅååååååhhhhh!!! Helt galet underbart fantastiskt fin!! Gillar skarpt.

Ha en underbar ♥Alla Hjärtans Dag♥

Postat av: Mia

Så himla vacker layout! Vad är det för papper?



Kram!

2009-02-14 @ 19:02:29
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Pillan

Ursöt LO!

2009-02-15 @ 14:38:50
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback