Prickar och tulpaner

Stackars A fick en prick på hakan i fredag. Troligtvis en inflammerad talgkörtel och den ömmar ju såklart. Denna prick har styrt hennes liv hela helgen och så imorse hade den iallafall spruckit... jisses vilken kalabalik. Nu ikväll var iallafall pricken finare än någonsin så jag har hopp om att den läker bra nu.
Jag är gräsänka tills imorgon kväll för den käre maken är söderut på kurs. Han är saknad!
Vi har sovit så uruselt sista veckan för A envisas med att komma upp på natten och hon vaknar inte en gång utan säkert 3-4 gånger per natt. Det känns ungefär som när barnen var pyttesmå och vaknade hela nätterna. Jag är sååå trött. Jag ska strax ta mig till sängen. Fördelen när A vaknar om nån timme är att hon får plats brevid mig :) Alltid något ;)
I helgen ska vi på kryssning och det ska bli jättetrevligt. Jag har knappt fattat att det är NU vi ska åka. Det har varit lite intensivt ett tag.

Något som jag är sjukt glad över iallafall är att jag numera fotar MEST manuellt!! Jihooo! Jag fotade innebandy i söndags... med manuella inställningar! Det blev bra!! *Stolt*. Innan har jag fotat på P eller A men nu är det M som gäller :)
Här är två bilder från idag.




Förresten! Du som ville ha ett flaskkort.. Maila mig på
[email protected] så ska vi nog kunna lösa det. Ditt namn syntes inte i kommentaren så jag vet ju inte vem du är :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina kort!!!

Vad duktig du är som fotar på M, själv håller jag mig ständgt till P :-)

Kram Lina

Postat av: Berith

P...A...M...förlåt en okunnig, men vad är det? Jättefina kort på tulpanerna. Får nästan vårkänslor.

2009-02-18 @ 08:06:40
URL: http://beriths.blogg.ses.blogg.se/
Postat av: Pillan

Vilka läckra foton! det är ngt jag måste lära mig också; att fota manuellt...

2009-02-20 @ 14:04:28
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback