Små presenter och massa kärlek!

Jag har gett våra barn små presenter och massa kärlek i helgen. Inte bara för att det varit Alla ♥ Dag utan mest för att det känns så bra att glädja andra. De fick bland annat varsitt bokmärke som jag har gjort. Och de blev så glada! Gullungar! Det värmer mitt hjärta att de uppskattar en egengjord gåva så mycket! *Glad* Då kändes det ännu bättre att ge dom varsitt paket till ;) A fick en gosedjurshund som hon fullkomligt älskar redan och C fick Lego, närmare bestämt Power Miners som är stora favoriten just nu.
Jag och F gav  varandra tid. Det bästa av allt just nu!! ♥♥♥
 

♥♥♥Tack söta ni för alla kommentarer i förra inlägget! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mette

Vilka fina!

Och vilket jättefint kort på dig i förra inlägget! :)

Kram!!!!

Postat av: Anonym

Hej!



DU! Hur mycket vill du ha om du skulle göra nån sån dära grej som man kan hänga runt en vinflaska! Som det står "tack för hjälpen" på? Typ liknande bokmärkena.



Kram

2009-02-16 @ 18:35:46
Postat av: Mia

Så himla söta bokmärken! Härligt att de blev så uppskattade också! Ja, tid för varandra är viktigt! Det skulle man prioritera mycket mer.



Kram!

2009-02-16 @ 20:46:50
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: myamia

så fina!!! tänk att jag borde verkligen fixa bokmärken till alla böcker som jag håller på att läsa till skolan, men det blir aldrig av...

superfint foto på dig i det tidigare inlägget, du är vacker!!!

kram mya

2009-02-17 @ 00:06:15
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback