Söndag morgon

Snön har vräkt ner hela natten tror jag! Wow... undrar om jag kommer fram till jobbet... skulle kanske investera i en egen plogbil?
Igår morse vaknade jag med ont i halsen och förkyld. Det är inte bättre idag men jag har ingen feber så jag piggnar nog till snart. Det som är MINDRE skoj är att en av de boende på jobbet har magsjuka. Precis som "Jaså du trodde du skulle klara dig Milla, ta lite nya baciller HÄÄÄÄR då". Snacka om att vara omringad...
Hmmm... jag har ingen lust med magsjuka.. Kan man inte få välja sånt själv?

Igår var det melodifestival till Amandas stora lycka. Fast hon hade ingen direkt favorit igår har jag fått höra. Hon gillar den förra melodifestivalen bättre *S*.  Det ändrar sig nog ;)
Själv tyckte jag Alcazar var bäst.

Jaha, dags att slira iväg till jobbet då. Ni får ha en sköööön söndag!

Kommentarer
Postat av: Berith

Hoppas det gick bra att komma fram till jobbet trots den myckna snön. Vi höres...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback