Sportlov

Nu har barnen äntligen sportlovsledigt resten av veckan. Idag skulle vi till luftkuddeland hela familjen tillsammans med kusin och svägerska men lilla A är så förkyld så hon och jag tar en tur till Vallby Friluftsmuseum istället. C får åka med kusin som tur är. Alla nöjda och glada hoppas jag. Vi ska spana in lammungarna som är ett par veckor gamla. *Myyys*

Marie... ja, det är bestämt till helgen 7 mars men inte var vi ska ses. Om inte killarna pratade igår förstås, jag kom hem så sent. Ni får gärna komma ner om ni vill för C har ett kalas på lördagen som han absolut inte vill missa för allt i världen *S*. Det är i VGF-hallen, skumgummigropen. "Fett kul". Hahaha, men vi kan ju höras så får vi se vad som passar bäst. Saknar er!!

Nu far vi mot lammen :)

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh va mysigt med sportlov! Jag vill också ha det!!

Här e de bare jobb o jobb känns det som just nu. Skulle behöva kjaaaaamen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback