Glädjor och annat

På plussidan:
Min LO "Vinterpicnic" är med i senaste numret av Scrapbooking mm.
Jag har äntligen köpt stämpeln "Hedge Delivery" från Penny Black. Sååå fin!
Jag är frisk
Solen skiner
Barnen är sams

Minus:
Det är just minusgrader.. -9 grader men känns som minst 15 grader kallt.
Mitt alfabete till QK som jag beställde var slutsålt. Buhu.
Jag jobbar hela helgen med start i eftermiddag.

Nåja, det är ju helt klart plussidan som vinner. Vilken tur. :)
Jag ska snart ta familjen på en liten shoppingrunda innan lunch. C vill spendera pengar på Toys´r´us för nu har han sparat ihop 500:-. Vi får väl se om det blir något inhandlat. Han kan bli lite velig när det väl kommer till kritan. Han är ganska sparsam av sig.
Jag behöver köpa nya kläder också men det får vänta tills familjen inte är med för sånt gillar bara flickorna i vår familj. Killarna får nästan utslag av klädaffärer. Jag å Manda däremot kan spendera en halv dag med att kolla på kläder. Och handla :)

Jag har en rykande färsk DT-Lo ligger och väntar också men den visar jag en annan gång.

Kramelikram /Milla

Förresten!! Missa inte skissutmaningen som du hittar på
Scrappiz Bloggen. Jag är med i skissteamet där. Vinnaren får ett pris från Pappersvinden!! Så se till att skapa nu!

Toodilooo

Kommentarer
Postat av: Berith

Brrr.....gör inte annat än fryyyyser...Vill ha värme!

Postat av: Mia

Skönt när plussidan vinner! =) Jag ska anmäla mig till en tvådagarskurs i mental träning och positivt tänkande så snart kommer jag att se allt som plus. =) Förhoppningsvis i alla fall....



Kram!

2009-01-03 @ 19:59:06
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Skönt när plussidan vinner! =) Jag ska anmäla mig till en tvådagarskurs i mental träning och positivt tänkande så snart kommer jag att se allt som plus. =) Förhoppningsvis i alla fall....



Kram!

2009-01-03 @ 19:59:15
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback