Jobb å jobb å VAB

Helgerna jag jobbar består verkligen av enbart jobb. Jag varken hinner eller orkar göra något annat. Idag har jag iallafall trotsat vädret och tagit med 2 av de boende ut på promenad. Två korta promenader o snöregnet. Skönt ändå att komma ut lite.
Jag har hoppat på en jätterolig utmaning via Scrappiz. Man fick se en svartvit bild på alla majblommor genom åren och då skulle man välja ett årtal och senare skapa ett valfritt alster i de färgerna som majblomman hade det året. Jag valde 1975 och idag fick vi se färgbilden. "Mina" färger att skapa efter är ljusgrön och röd. Det kan absolut funka! Jag är jättesugen på att sätta igång genast men får allt snällt hålla mig till tåls tills imorgon.

Amanda är fortfarande febrig så hon ska vara hemma imorgon. Snälla mamma ställer upp och är med henne på förmiddagen då jag har ett viktigt möte. TACK!! Sen är jag hemma med VAB tills F slutar. Då åker jag och jobbar några timmar. Det är ett pusslande när de är sjuka, barnen. Oftast går det att lösa hyfsat bra som tur är.

Nåja, det var en kort uppdatering från jobbets dator. Dags att återgå till matlagning och andra bestyr. Ha det gott och HEJA SVERIGE!!! (Bandyfinal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback