Lördag förmiddag

Fortfarande ingen mer som blivit sjuk. F mår bra igen. Jag har liiite ont i magen men jag brukar ju ha det med jämna mellanrum så jag TROR det är min vanliga krånglemage. Jag hade ont i magen tidigare i veckan också. Så jag tycker vi bestämmer att det är så ;)
Idag har vi slappat på morgonen. Ätit mysfrukost och så har barnen fått lördagsgodis. Vi har inte klätt på oss än utan glider omkring och ser allmänt slappa ut :)
Amanda har haft värsta skräcken mot stackars F och har inte släppt honom närmare en 1 meter under tiden han varit sjuk *S*. Han råkade nudda vid hennes gossehund igår och då bröt hon ihop totalt! "Nu kan jag inte haaa Chicco mer, då kommer jag bli magsjuuuuuk, buhuuuuuuu". Jisses.... Hon har nog lite bacillskräck vår dotter. För husfridens skull ligger Chicco i tvättmaskinen nu ;)

Törs jag gå på tjejfesten ikväll tro? Jag vågar inte bestämma något än utan avvaktar några timmar till. Vi har ju varit enormt försiktiga och verkligen hållt oss undan. Jag har kurerat mig med vitpepparkorn och tog även en snaps igår kväll(jag gillar inte sprit). Sen har det varit strikta regler om god handhygien här hemma och handspriten har använts flitigt. Kan vi ha klarat oss tro?

Nu ska jag torka golv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback