Skissutmaning på Scrappiz

Just nu pågår en skissutmaning på Scrappiz där man ska tolka denna skiss:
Skiss ritad av Ulwa

Det har jag gjort och så här blev resultatet:


Så se till att skapa efter skissen nu så jag får se din tolkning. :)

Just nu går jag lite på tomgång här hemma. Det är så mycket att ha i huvudet både hemma och på jobbet så jag får liksom inget gjort riktigt. Har ingen ork till något annat än de absolut viktigaste måstena... Nåja, det är väl bara att gilla läget och ta det lite lugnt ett tag eftersom hela kroppen skriker det. Jag går in i lite vinterdvala ett tag ;)

/Milla i dvala


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

JÄttefin lo du gjort efter skissen! =)

Jag förstår precis ditt läge..jag har det lika dant själv just nu..å dåligt samvete får man för att man inte riktigt åtar sig saker...fast det egentligen handlar om att man inte har tid..

Hoppas det lugnar ner sig för dig och att du försöker njuta av vardagen trots att den är som den är.

Kram Petra

Postat av: Berith

Du gör rätt i att gå i vinderdvala. Det skulle vi alla behöva lite då och då. Var rädd om dig min goa dotter! Vi ses i morgon torsdag!

JÄTTEFIN LO flrresten! Kram

2009-01-21 @ 12:58:35
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Pillan

Har också tänkt testa skissen..men det är ju så mkt man vill hinna med eller hur? Hoppas få till en tolkning! Din blev jättefin!

2009-01-22 @ 14:49:07
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Mia

Ja, man ska lyssna på kroppen! Fast jag är inte så bra på det så det går i hundra ändå... Riktigt snygg layout i alla fall!!



Kram!

2009-01-25 @ 18:36:57
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback