Sovmorgon!

Idag sov vi ända till 8, Mandisen och jag. Skönt! Ändå fick jag väcka henne. Hon var väldigt trött idag men på ganska bra humör. Vi har inte haft så roliga mornar annars med en donna som varit arg, tvär och sur. Ett sånt där läge där det inte går att gåra rätt. Hon är så bestämd och har ett sånt humör vår lilla tös. Fast hon är så galet gullig och go för det mesta som tur är. Jag kan inte låta bli att fundera hur hon blir som tonåring bara... Eller vänta, DET vill jag inte tänka på *S*. Tur att det är långt dit. Än så länge är hon 5 år och vår lilla prinsessa :)

Jag har fått en FINFIN utmärkelse från
Joggemia, leamon, Cornelia och Morfen. TUSEN tack tjejer!!



Detta är "kriterierna" för denna award:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.


Det är jättesvårt att välja för jag har massor med favoritbloggar jag besöker. Men här kommer det iallafall.
För det första ger jag tillbaka awarden till er 4 tjejer jag fick den av. Ni inspirerar mig enormt med era bloggar och ert skapande!!

Vidare ger jag den till:

Pillan - För att du på ett härligt och lättsamt sätt delar med dig av din vardag och ofta får mig att le när jag läser din blogg!

MOE - För dina underbara alster i en stil jag verkligen gillar. Och för alla dina härliga inlägg om litet och stort.

SannaF - En mysig blogg med fina foton och snygga alster.

Petra/Paradise - En underbar blogg med URSNYGGA alster och inlägg som skrivs på ett härligt sätt. Jag blir alltid glad när jag läser hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: sannaf

TACK så himla mycket! Vad gullig du är!!!

generad

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback