Tidig morgon...

... vaknade och kände mig helt förstörd...ont i kroppen.. rivigt i luftvägarna och ont i huvudet. Shit, tänkte jag och kollade tempen... 36,4!! Hallå där... kan man ha feber åt "fel" håll eller? Nåja, det känns lite bättre nu men jag är rätt hängig. Det blev ingen träning idag som jag egentligen tänkt. Vågar inte det. Men däremot blev det ett besök på Ikea (efter jobbet) där jag köpte 5 vaser :) 2 såna här: (bild från Ikea.se) Samt 3 mindre vaser. Så nu blev det fiiiint i mitt vardagsrumsfönster.

Sen hämtade jag kidsen och släpade med dom till postens utlämningsställe där jag hade ett brev att hämta ut. Det var mitt sponsringskit till en skiss på Scrappiz som jag ska tolka *Wiiiiihhh* Så roligt!!! Jag vill genast sätta fart men först ska jag klara av lite vardagsbestyr.
Kanske borde jag kasta ut granen också... eller vad säger ni? Det är verkligen hög tid ;)

Kommentarer
Postat av: pillan

Vad fint! Får komma å kolla sen nån dag!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback