Möklinta

Idag har jag, Anna och mina barn varit på utflykt till Möklinta där jag växte upp. Åååh vilken nostalgi!! Vi var fram till vårt gamla hus och fick tom komma in och titta... sååååå roligt att se!!
Fast när vi bodde där såg det rätt så annorlunda ut. Hela den låga delen till vänster på huset är tillbyggd flera år efter att vi flyttat.


Vi åkte in till samhället också och kikade på villan vi också bott i.


Och affären...


och mysiga, mysiga Hällsjön där jag badade hela somrarna!!

UNDERBAR DAG!!!! Tack syster!

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh vilken nostalgitripp. Jag känner tidens vingslag när jag ser fotona...

Postat av: Berith

Du e för go. Kan meddela att raggen lagt sig ;)

2009-07-08 @ 18:25:45
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det var verkligen en nostali tripp!! Va så man fick lite tears in the eyes!! Det var en super trevlig dag.. trots alla elaka mygg!! benen mina är rätt prickiga kan jag säga!!



tack detsamma för en lovley dag! Du och era barn är ju helt underbara! Tur för mig att ni finns!



puss puss

2009-07-16 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback