Måndag vecka 25

Det har ÄNTLIGEN slutat regna efter 2 dagar med ihållande regn. Det är gråmulet och regnet hänger i luften men jag är glad att det inte regnar just nu iallafall!
Jobbhelgen har gått bra men den var jobbig. Jag längtar SÅÅÅ efter semester!
När jag åkte hem från jobbet i helgen så möttes jag av en lite udda syn på Anundshög. Nämligen gräsklippning med häst :) Det kändes nästan som jag förflyttas bakåt i tiden. Coolt!

Bild lånad från vlt.se

För den nyfikne så ser min nya mobil ut så här. Svart såklart!

Bild lånad från telenor.se

Idag är det måndag den 15 juni. På fredag är det midsommar men det känns lite kallt för det. Hoppas det blir liiite varmare iallafall. Och så gärna sol då. Vi vill sitta på vår nya altan och äta god mat tillsammans med Mia och Mange med barn juuuu. Undrar om man kanske borde köpa lite infravärme... För man vill ju vara ute på midsommar *s*
Nä, dags att göra lite nytta innan jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Berith

Häftig bild med hästen! Snygg telefon oxå, fast min är snyggare...he he


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback