Snart midsommar

Idag har jag och barnen varit ut till Hälla och handlat på Ica Maxi. Det var ungefär resten av V-ås också. Tjohej vad mycket folk det var. Scannrarna tog slut (jag hann få en), folk trängdes och var allmänt stressade... puuh! Tack och lov att det fanns plats i lekrummet för mina stackars barn annars hade de nog blivit nermejade av nån.
Det regnar ute och hela familjen är rätt uttråkad. Hoppas verkligen det klarnar upp till imorgon. Det finns hopp!
Hur som helst är det roligt att träffa vänner och äta och dricka gott!

I brist på nya bilder kan jag ju alltid visa er vår lilla pirattjej på väg på kalas för ett par veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

en sån söt pirattjej :D

Postat av: Berith

Spelar ingen roll om hon är prinsessa eller pirat, hon är alltid lika söt! kramas

2009-06-19 @ 09:27:47
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Morfen

Jag ligger lite efter i mitt bloggläsande...



Villken söt liten pirat! Så fint att hon var röd och vit, den tanken slog inte ens mig att man kunde ha andra färger än svart och vitt när mina barn skulle vara pirater häromdan, men det är ju klart man kan - det är ursnyggt!!

2009-06-21 @ 18:09:21
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback