Solig måndag

Äntligen lite finväder! Så himla skönt. Igår var vi på fotbollspolspel i Svedboäng och Colins lag vann båda matcherna. De spelade sååå himla bra! Jätteroligt att se hur de utvecklats!!
Soligt och fint väder var det också och jag brände min näsa. Aj.
Jag har varit duktig och börjat promenera igen! 2 kvällar i rad har jag och grannen knallat vår runda. Skönt! Ska försöka gå varje dag en liten sväng. Man mår ju så bra då ju!
Idag är det åter strålande sol och jag har handlat lite tagetes som jag ska plantera vid entren nu innan jag ska jobba. Bättre sent än aldrig ;)
Jag har försökt mobilblogga vid ett par tillfällen men det funkar liksom bara ibland? Trots att jag gör exakt likadant varje gång. Himla märkligt och grymt irriterande! Nån som har tips?
Dagens bild får bli 3 stolta killar som just vunnit med 7-0 mot Västerfärnebo. Colin stod i mål.

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh så roligt att grabbarna vann. Stolt mormor

Postat av: Spooky

Fina killen ... duktig som höll nollan :)

2009-06-24 @ 22:30:39
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback