Varmt, födelsedagar och promenader

Japp, så är det :) Det är varmt, alla fyller år runt omkring oss och jag kämpar på med promenerandet. Igår kände jag mig så stark att jag till och med sprang bitvis! Det är WOW för att vara jag :)
Igår grattade vi min mormor och idag har vi grattat Kalle. Hipp hipp hurra! På måndag är det dags för nästa kalas för då fyller syrran år.
Men först ska jag jobba 3 pass till innan det blir lite ledighet :) I helgen är det Power Meet och staden fylls av amerikanska vrålåk. Roligt, roligt!
Nu ska jag smälta maten en stund och sedan ska jag ge mig ut på min runda. Undrar om jag får någon med mig idag då..

Soliga hälsningar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är fullt upp ser jag. Bra att du är så duktig med motionen nu när det är så många kalas. =) Jag är totalt omotiverad just nu men tänker ta mig i kragen med promenaderna efter semestern. Tänker även testa Poweryoga.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback