Hästtjej

Jag var en riktig hästtjej när jag var liten och till viss del är jag ju det fortfarande men idag finns inte tiden riktigt... MEN vår lilla tjej är lika galen i hästar som jag och nu föll jag till slut för hennes bedjan att få rida. Vi var till Hamre på knatteridning igår och vilken hit!! Hon strålade som en sol och jisses så duktig hon var. Hon travade, vände snett igenom, stod i stigbyglarna samtidigt som hon sträckte ut armarna - värsta balansen! Och hon ÄLSKADE det! Hahaha, nu är det kört. Nu är det hästar som gäller ;)
Här håller stoltaste tjejen i den fina ponnyn Mona.

Mobilfoto ©Milla

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken stolt och duktig tjej! Så nu blir det hästar för hela slanten framöver då. =) Jag gillade också hästar och ridning när jag var liten...nu är jag livrädd. =)



Kram!

Postat av: Spooky

Tjoho .. hästar are ju the thing :)

2009-03-23 @ 22:30:39
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Anonym

Herregud Milla, att se Amanda där bredvid hästen är som att vrida tiden tillbaks sådär 20-25 år. Vilken flashback!!

Ser också fram emot lördagen och att träffa er alla!

2009-03-24 @ 20:23:25
Postat av: Jessica

men åh vad söt hon är!

klart hon ska hålla på med hästar.. häst är bäst ;)

2009-04-05 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback