långhårig

Vår son vill inte klippa sig... han vill ha långt hår. På sin höjd vill han klippa upptill så det bli hockeyfrilla. Han är en sportdåre. Och världens charmigaste!


Idag har A varit till BVC och fått spruta mot diverse elaka sjukdomar. Den alla 5½-åringar får. Hon var grymt nervös innan men det gick hur bra som helst. Inte ett pip. Fast efteråt sved det. Nu håller vi tummarna att hon inte får nån reaktion. Det är tydligen rätt vanligt att få feber och jag har ju redan VABbat 2 dagar denna vecka. Det vore ingen hit att vara hemma fler dagar...  Så please, håll en tumme eller 2 ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, det är inte lätt med barns viljor alltid. =) Sportdåre är bra att vara....vi är fem sportdårar i familjen. =)



Kram!

Postat av: Berith

Jag håller alla tummar och tår. Ni måste vara friska till min födelsedag på lördag!!

2009-03-25 @ 18:00:46
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej vännen...

Hockeyfrilla...jag har 2 st hemma men hockey frilla....klart att han ska ha det... hi hi.

M(på jobbet) och jag var på storseans igår såååå bra.

Syns på jobbet sen.

kraaaam

2009-03-25 @ 18:11:54
URL: http://www.helenes.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback