Stress och things to do...

På jobbet var det stressigt värre. Det har varit en intensiv period nu ett tag men nu tror och hoppas jag att det lugnar ner sig snart. Efter jobbet var det raka spåret hem till A och släppa iväg F till jobbet. Hej å Hej då liksom :)
Jag har städat idag. Det behövs. Jag ska fortsätta imorgon. Känner mig lite duktig faktiskt ;)

Nu ikväll satt jag och kikade lite i fotomappen och konstarerar att jag ♥ min kamera!! Nu har ljuset varit lite sämre ett par dagar för att inte tala om tiden *s*. Imorgon ska jag fota lite iallafall! Jag försöker att fota manuellt så mycket det bara går och det går bättre och bättre!
Jag har blivit halvt besatt av att läsa fototips och annat och då hittade jag en fantastiskt bra tidning som heter Digitalfoto. Jag har köpt de senaste två numren så nu beställde jag en prenumeration. Längtar redan efter nästa nummer!
Lite har jag skapat finns också men det är inte helt klart än. Soon soon.

Lilla A mår ganska bra men hostan finns där och hon rosslar fortfarande så det känns verkligen HELT rätt att ha henne hemma hela veckan trots att hon är feberfri och pigg för övrigt. Jag är ju ledig tors-sön så det blev bara en dag med Vård Av Barn dessutom. Skönt!

Den här bilden tog jag på Vallby för en vecka sedan. Gillar uppsynen. Han ser så kaxig ut på något sätt :)

NU ska Milla nanna. Var uppe 5:45 i morse *Gäääsp*. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Spooky

Vad söt han var ... lika söt som surpuppan under ;o)

Postat av: ess

oh lilla geten! undrar om det är ... fan jag tappade namnet på dem :P jag som kunde det så bra i somras (a)

2009-03-07 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback