Fredag

Jag snubblade över ännu en kalasfin bloggcandy nyss, nämligen hos gulliga Paradise. Kika in får ni se.

Ikväll är det dags för jobbets årliga fest och det ska bli jätteskoj! Det är tema "Tusen och en natt" men det blir ingen stor utklädnad från min sida utan en liten smygvariant ;) Kaaanske kan bli en bild sen :)

Jag fortsätter med mitt sorterande här hemma. Plockar och rensar. Vet inte om jag nånsin blir klar men det är skönt att se resultat här och där iallafall.
Igår var min händige man i full färd med att montera elmotor till vår markis på övervåningen. Stackaren höll på till sent på kvällen. Jag tror jag ska skämma bort honom lite i helgen, han har verkligen jobbat hårt den här veckan och kan behöva lite extra omtanke :). Det blir så himla bra!!

Amandas dansavslutning gick som en dans ;) Hon strålade som en sol och var så stolt och glad att få visa vad hon lärt sig. Mormor var med också till Amandas stora lycka. (A i rosaglitrigt linne)


Vilken discotjej va :) Hon dansar "discokids" på Västerås Danscenter förresten. Världens bästa danslärare Maria Isaksson!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Vilka härliga discobilder! Hoppas du får roligt på Tusen & en natt -festen. Bildbevis krävs! ;) Kram

Postat av: Jennie [ Foto & Min sjukdom ]

va sött!!

2009-05-15 @ 21:10:02
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback