Ny skissutmaning

Idag är det dags för en ny skissutmaning på Scrappiz och Fnyz har gjort en fantastiskt fin skiss! Här är min tolkning. Häng på! Det är vinst också ;)


Idag studsade jag ut på baksidan direkt jag lämnat A. Jag har därmed hunnit grundmåla klart allt som är uppspikat/skruvat. Toppenbra! Det ska ju bli regn ikväll så jag är sååå glad att jag är färdig. Tyvärr jobbar jag i helgen och det tajmade ju lite illa med vårt bygge. Men, men, mannen i huset får klara sig utan mig. Förhoppningsvis hinner han få lite gjort mellan alla kalas som barnen ska på i helgen.
Dags att fixa lite sysslor innan jobbet kallar.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så snygg! Gillar blommorna massor! Hoppas du får en trevlig helg trots jobb.



Kram!

Postat av: Myamia

Fiiiin! gillar oxå blommorna! fotona på layouten är superhärliga, kram mya

2009-05-08 @ 23:20:35
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Tina J

Jättefin layout + foton! :-)



Ja jösses - nu är det verkligen kalastider; min äldsta ska på två kalas i helgen och min yngsta ska på kalas nästa helg. Dessutom har de ju hunnit avverka ett antal kalas fram till nu också - jag börjar få problem med att vara kreativ vad gäller kompisarnas födelsedagspresenter..! :-D

2009-05-09 @ 00:29:46
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: Berith

Nu längtar jag verkligen till sommar o sol!!

2009-05-10 @ 17:11:47
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback