Gråmulen pysseldag

Vilken kontrast till gårdagens härliga, soliga väder. Idag regnar det i en strilande ström. Det är helt grått ute. Tur att vi passade på att ta vara på gårdagen!
Idag grejar jag inne. Jag städar, plockar, pysslar och donar. Ganska mysigt! Jag har precis brett 10 st tekakor som ska vara till kiosken under Colins poolspel i innebandyn idag. Jag följer inte med utan stannar hemma och fortsätter greja istället. F åker med och hejar på för oss alla :)
Dammsugning står näst på tur och sedan tänkte jag försöka scrappa lite och även hinna med att fixa lite med Scrappizbloggen. Jag har gjort ett av mina små projekt klart idag till just den bloggen. Jag är nöjd! Jag ska visa er sen... om en vecka ;)
Till dess kan jag bjuda på ett kort med material från Forma Hantverk.

Ha en fortsatt skön söndag, vad ni än gör :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Det är ganska skönt med en legitim innedag, eller??? Fortsätt pyssla, städa, damma, skura golv.

2009-11-22 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback