Hå hå ja jaaa

I morse var jag hes som en häxa när jag vaknade och halsen sved. Nu är det bättre men huvudet dunkar. Jag ska INTE bli sjuk. På torsdag ska jag vaccinera mig mot svinis. Huga. Hoppas jag inte får nån reaktion bara för på lördag är det Amandas ponnykalas med 12 spralliga tjejer och DET kan jag inte missa!!
I 1½ vecka har jag väntat på leverans av scrapsaker och nu idag, äntligen har jag fått en avi. Undrar om posten har körigt... Förstår dom inte hur bråttom det är med scrapsaker ;)
Jag skapar på med mina julkort. Idag har jag utmanat mig själv och gjort ett helt annorlunda julkort för att vara jag. Mer om det sen. Här kommer ett par typiska Milla-julkort så länge. Nu ska jag äta, hämta paket och jobba. Bye bye.

Stämplar: Magnolia, papper: Inkido och Panduro


Stämplar: Scrappers "Rolf Lidberg"


Stämplar: Scrappers "Rolf Lidberg", Papper: Inkido

Kommentarer
Postat av: Pillan

Åh du gör ju så fina kort!! Skulle vilja få ett av varje i min brevlåda!!!s

Hoppas att du håller dig frisk.



KRAM

Postat av: Berith

Superfina kort som vanligt =)

2009-11-04 @ 09:05:08
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack sötnosar!! Vad gulliga ni är!!

2009-11-04 @ 18:54:56
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback