Lite svinont ;)

Jaha, då har man varit och fått vaccin mot svininfluensan då. I morse. Min arm gör ont! Jag är mega-öm! Aj! Fast det gjorde inte alls ont att ta själva sprutan.

Resten av dagen har jag flängt runt hit och dit. Handlat lite scrapgrejer (jooo jag var absolut tvungen för det var slut.. och så... åsså hade Panduro fått in ProMarkerpennor!!! ;), en Fars Dag present och fikat med mamma. Sedan handlade jag matvaror på ICA, hämtade barnen, var till Hälla och köpte ny vinterjacka till Colin, hem, mellis och nu en stunds paus vid datorn.
A har dans idag men hon är lite förkyld och lite sliten så vi hoppar över idag. Skönt att slappa hemma en kväll. C fick just hit sin bästis så nu har väl de att göra ett tag.

Förresten har jag ju gjort en LO! Stämplar och papper från Forma Hantverk.

Kommentarer
Postat av: Berith

Tänk att barnen varit så små!! Fin LO.

Jag är också öm efter sprutan igår!

Postat av: Mia

Pust vad mycket du hunnit med!! Usch...jag ska också ta sprutan med stort S snart...jag som är LIVRÄDD för nålar!! =( Superduperfin layout!!



Trevlig helg!



Kram!

2009-11-06 @ 20:06:19
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback