Livet rullar på...

November är verkligen den mörkaste och gråaste månaden. Jag önskar att vi hade bokat en utlandsresa och att vi hade legat på en skön strand och solat just nu... Fatta vad underbart! Man behöver liksom ljus! Jag är trött och seg vareviga dag och det är så otroligt frustrerande! Jag VILL ju så mycket men jag hittar inte startknappen... jag bara lunkar på och uträttar det jag måste. Ge mig ork! Ge mig energi! Ge mig kraft! Gaah! Så, nu har jag klagat färdigt. Idag är det ju iallafall inte helt igenmurat på himlen så det är faktiskt hyfsat ljust. Jag har varit ute på en promenad och jag har handlat :) Lite duktig är jag allt ;)

Angående teckningen Amanda gjort så glömde jag skriva att hon gjorde den med svarta tuschkonturer för att ge den till sin bästa kompis Linnea så hon skulle få färglägga. Hon är bra söt vår Mandi! Hon har såna fantastiska idéer!

I helgen är det någon form av julmarknad ute på bruket i Skultuna. Jag ska nog ta med mig familjen och åka dit. Tomten skulle vara där och dela ut godis till alla barn också. För vem vill inte ta chansen att träffa tomten menar jag ;)

Här kommer lite nya julkort.





Kommentarer
Postat av: Moster

Va snygga kort.

Var kommer all fantasi o kreativitet ifrån?

Mamma kanske. :-)

Postat av: Berith

Alla korten är helt underbara, men det översta ett strå vassare än de andra! Såååå snyggt jobbat!

2009-11-19 @ 23:03:45
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas orken återvänder snart, när det är så här mörk årstid är de flesta av oss trötta och lite less - snart kanske solen kommer och gör oss pigga igen ;0)

Kanonfina kort du gjort!

Hoppas du får en vilsam helg.

2009-11-20 @ 12:09:06
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Härliga julkort!



Och ja, visst är det skönt om det nån gång blir en liten glipa mellan molnen?! Imorgon har jag hört att det ska bli sol(?!) men då ska jag soooova... jobbar vaken natt hela helgen. Typiskt!



Ha det gott!

2009-11-20 @ 23:01:58
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback