Pippifeber

Amanda har haft perioder av "Pippi Långstrumpfeber" ända sedan hon var 2 år. Nu är det dags igen efter några månaders uppehåll. Det ska läsas Pippi, tittas på Pippifilmer (under våldsamma gapskratt), ritas Pippi och lekas Pippi. De har visst pratat om Pippi i skolan och jag anar att det var det som startade hela cirkusen igen ;)
Här är ett av alla konstverk hon skapat, vår kreativa tös. Pippi och gänget så klart :)


Jag såg solen i morse! Den letade sig fram för en kort stund. Underbart! Nu har den knuffats bort av alla molnen igen men jag vet att den finns där bakom! ;)
Jag har  APT (ArbetsPlatsTräff) eller vardagligare - möte - idag på jobbet. Så jag börjar 12 och jobbar till 20:30. Det innebär att stallet ikväll behövde lösas. TUR att jag har min lillasyster! Och SÅ himla bra att hon bor närmare nu. Toppen ju! Det betyder att jag kan få sällskap på promenader också, tihi, eller hur Linda ;) Hur som helst är jag oehört tacksam för att hon ställer upp och hjälper oss. A tycker det är skoj också.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Berith

Vilken underbar teckning av Pippi och gänget!

Visst är det bra att vi kan ställa upp för varandra i vardagen! Love it!!

Postat av: Linda

Klart man ställer upp för sin syster yster när hon behöver det... Du har hjälpt mig så många ggr så.. =)

Älskar dig!!

2009-11-18 @ 14:29:34
Postat av: Moster

Pippi är ju alltid Pippi. Snygg teckning.

Hälsa Linda.

2009-11-18 @ 22:42:26
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Moster

Ha det bra i rusket.

2009-11-18 @ 22:44:22
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Morfen

Vilken sööööt teckning!

Skönt var det att se solen, vi fick se den idag i ca en timme - helt fantastiskt. s Kram!!

2009-11-20 @ 20:58:49
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback