Barnens uttryck!

Jag vaknade tidigt idag trots sovmorgon och låg en stund och lyssnade på mina sötnosar som tittade på TV och lekte... till slut blev jag nyfiken och smög mig upp för att kika... Colin satt i fåtöljen och Amanda stod brevid och borstade håret på honom. Samtidigt pratar hon högt:

A: -Åh, du blir så SNYGG!
C: -Jag är en kanin (?)
A: -Mmmm... åååhhh... du ser ut som en riktig... BABY!

ASG! Hur söta är dom inte! Jag var tvungen att fråga vad hon menade med Baby... Jodå, det betyder att han såg ut som en riktig ÄLSKLING!! Så klart ;)

Kan det här bli annat än en bra dag med en sån start ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Men åh så himla sött!! =)



Kram!

Postat av: Berith

Jag hoppas verkligen att du skriver ner alla kommentarer som ploppar ut ur de där söta munnarna! Många är helt enkelt obetalbara....

2009-10-29 @ 17:33:26
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback