Dagarna går

Jag har mycket att göra. Amanda ska ha kalas så inbjudningar ska skrivas, julkortsverkstaden är i full gång, vår tvätthög verkar bli större hur mycket jag än tvättar, dammråttorna hopar sig efter 1 dag, ja... ni fattar. Jag ska åka till jobbet om 1 timme och allt jag vill göra är att scrappa. Dagens I-landsproblem, hehe. Fast jag tycker det är helt okej att vara tillbaka på jobbet igen!

Ikväll ska min snälla syster Linda följa med Amanda till stallet eftersom jag jobbar. F vet knappt vad som är fram och bak på en häst så det är inget alternativ. L däremot har full koll :)

Idag måste ni kika in på Scrappizbloggen, det är jag (och 2 till tjejer) som inspirerar med lite fototips nu på hösten. Kolla
HÄR!

Ett till julkort kan jag bjuda på. Sen ska ni få se något med mina nya LJUVLIGA tomtestämplar som kom igår. Har inte hunnit fota kortet än bara.
Här är ett med en Magnoliastämpel. Papper från Panduro. Textstämpeln är från Forma Hantverk.
Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Har kikat på Scrappizbloggen. Kanonbra skrivet (inte för jag förstår så mycket) och jättefina bilder! Du e så duktig!!

Postat av: Mia

Vilket sött kort!! Ja vilka i-landsproblem vi har. Jag har precis samma problem som du!! Skulle vilja scrappa dygnet runt ju. =) Och din F är inte ensam...ja om hästen menar jag. ;)



Kram!

2009-10-27 @ 21:16:06
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback