Krasslig

Jag är inte alls pigg. Skulle jobba i helgen men det blir nog inte så... Har sjukskrivit mig idag och imorgon så får jag se hur det blir till på söndag. Hostar och hostar. Huvudet fullt med snor och huvudet dunkar... svettas och är matt. Visst låter det toppen ;) Nåja, jag får ju iallafall dricka massa gott te med honung :)
Nog om det. Igår scrappade jag hela 2 LO men ni får vänta lite med att se dom. Ibland flyter det på så bra. Jag scrappar min enkla stil och trivs bra med den. Massa dekos är inte för mig :)
Amanda är hemma med mig idag och hon är väääärldens lataste mystjej. Hon har inte klätt på sig än utan ligger och gottar sig i sängen med barnkanalen på. Och hon njuter.

I onsdags hade Amanda Nettan på ridningen. En mycket trött men fantastiskt söt ponny som halvsov sig igenom hela lektionen. Haha, i Amandas ålder väljer dom hästen på utseendet... men det går nog över ;)

Här kommer en mobilkamerabild på gången innan då hon red på Tessie... ni vet, den lilla piggelinen som galopperade när de skulle trava. Denna sötnos är 22 år gammal... vem kan tro det!
Hästen i bakgunden, närmast, är Nettan.

Nu... soffläge. Host host.

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch, så väl jag känner igen mig. Har varit krass i två veckor nu. =( Hoppas du piggnar till snart!



Kram!

Postat av: Åsa/asamia

Hoppas du piggar på dig snart, här hemma är det precis likadant...snor och nys hela tiden.

Fnissar lite när jag läser om dotterns hästval....samma här hemma....sötaste hästen råkar dock vara den piggaste i hela stallet ;0)

2009-10-09 @ 20:06:27
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: pillan

2009-10-09 @ 20:44:24
URL: http://pernillalundins@h
Postat av: pillan

Krya på dig, gumman!



Och ta ledigt på söndag med, KURERA!

KRAM

2009-10-09 @ 20:46:46
URL: http://[email protected]
Postat av: pillan

Jag är helvimsig....B12 du vet ;-)

2009-10-09 @ 20:48:11
URL: http://pernillalundins.blogspot.com
Postat av: Moster

Slå näven i bordet och förbjud alla baskelusker att vistas i din närhet.

Krya på dej.

2009-10-10 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback