Sovrekord

I morse stapplade jag upp med dunkande huvud vid 5:30-tiden. Tog värktabletter och la mig igen och sov till 10:15!!! Så länge har jag inte sovit sen jag var tonåring tror jag, haha.
Idag känns det nåågot bättre. Jag har hopp!

Min familj var med L och grabbarna till Björnön igår fm medan jag låg hemma. De hade haft jättemysigt. Bus på stranden, i skogen och på lekplatsen. Och så ut på bryggan förstås. Det var härligt väder! Jag älskar såna där små utflykter och önskar så klart att jag hade kunnat följa med.

Foto: ©Fredrik

Idag håller jag på att rensa lite bland mina scrapsaker och har skänkt en hel del till en överlycklig liten pysseltjej ;) Jag har varit ut en kort sväng till Apoteket för att fylla på med lite värktabletter. Efter det pallrade jag mig ut till mamma en sväng där jag fick lite Sinova som är bra vid bihålebesvär. Tack sötaste mamma!

Nu ska jag lägga mig en stund och samla lite kraft för på eftermiddagen tänkte jag faktiskt scrappa lite :)
Killarna är på bandyträning.

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Jobbigt med huvudvärk! Jag har också det i helgen, den vill inte släppa. Vilket fint foto och vad mysigt att få lite scraptid! :)

Postat av: Spooky

Hehe.. min vanliga sovtid om jag får välja ;o) Hoppas du kryar på dig ännu mer. Fin fint foto på Manda :) kram

2009-10-11 @ 23:10:47
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Jag hoppas att du snart kryar på dig, så du kan följa med din familj på vardagens äventyr.

Sitter också här hemma och hostar och mår inte alls bra.

2009-10-12 @ 11:34:31
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Mia

Varken förkylning eller huvudvärk är något vidare. Hoppas du mår bättre nu. Nä, så länge brukar man ju inte sova så länge i vår ålder. ;) Mysigt foto på dottern också.



Kram!

2009-10-12 @ 16:17:39
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mette

Krya på dig Vännen! :)

2009-10-12 @ 21:06:22
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback