Städdag med grannarna

Idag är det städdag på området. Det innebär att vi ska kratta löv, jordfräsa lekplatsen och diverse annat. Det är ganska okej faktiskt. Fast vädret hade ju kunnat vara bättre...

Igår var Amanda på Halloweendisco på sin dansskola. Haha, hon var så fin... eller otäck menar jag ;) Min lilla discohäxa.

Jag har skapat ännu fler kort på sista tiden.. bland annat ett beställningskort till en 40-åring där orden "Inge Vidhare" skulle finnas med. Temat var flower Power. Det var en rolig utmaning :) Bildbevis kommer sen, nu måste jag fixa frukost så vi hinner ut till 9. Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme förresten ;)

Här är ett nytt julkort. Stjärnan är rödglittrig.

Kommentarer
Postat av: Berith

Längtar efter att få se hur lilla discohäxan såg ut!

Jag har också massor med kort klara, skall bara få in dem i datorn!!!

Postat av: Mia

Vilket häftigt julkort med "donnan" på! =) Och nej, vi glömde inte klockan denna gången. =)



Kram!

2009-10-27 @ 21:14:03
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback