tidsfördriv

Hittade denna hos Jenny

[ SENASTE ]
1. Kompis(ar) du träffade: Pernilla
2. Personen du pratade med i telefon: Helene på jobbet
3. Du fick SMS av: Mamma
4. Du kramade: Amanda

[ IDAG ]
5. Kläder Just nu: Svarta mjukisbyxor och långärmad lila tröja
6. Bättre än igår: nej *s*

[ IMORGON ]
7. Är det: Lördag
8. Planer: försöka kurera mig och bli frisk
9. Något tråkigt som händer imorgon: Jag är sjukskriven

[ FAVORIT ]
10. Nummer: 4
11. Färg: svart och lila
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället? dåligt

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde: idag? Tog nässpray
16. Vad åt du sist? Omelett
17. Vad irriterar du dig på? Gnäll (jag gnäller idag därav mitt dåliga humör ;)
18. Tror du på distansförållanden? Ja det funkar säkert för många. Har ingen egen erfarenhet.
19. Vem tänker du på just nu? Min man
20. Tror du att personen tänker på dig med? Njaa.. han jobar nog för fullt.
21. Vart reste du sist? Till Örebro, Lek och Buslandet
22. Vad gjorde du igår kväll? Tittade på tv
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma
24. Ler du ofta? Ja
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? absolut
27. I vems säng sov du i igår natt? I vår dubbelsäng
28. Vilken färg har din tröja? Lila

[ SORG ]
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Ja, om det gör riktigt ont så

[ LYCKA ]
32. Är du en glad person? För det mesta
33. Vad gör dig glad? När saker fungerar, min familj, att fotografera, scrappa mm
34. Önskar du att du var lyckligare? Jag är lycklig!
35. Är lycka överskattat? nej!
36. Kan musik göra dig glad? Jaaa!

[ KÄRLEK ]
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”? Jaa
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Självklart! Annars säger man det ju inte?
39. Har du en flick/pojkvän? Ja
40. Är du nöjd med det? Jaaa!
41. Är du kär? Jaa

[ HAT ]
41. Vem hatar du verkligen? Ingen
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja tyvärr

[ SKOLAN ]
46. Gillar/gillade du skolan? Jo då
47. Favoritämne? Psykologi
48. Värsta ämne? Fysik
49. Har du spytt i skolan nån gång? Nej
50. Är/var skolmaten god? Så där

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fick vi veta lite mer om Milla....kul! =)



Trevlig helg!



Kram!

Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt bra fredagskväll! :D

2009-10-09 @ 21:21:07
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt :D

Desamma :)

2009-10-09 @ 23:03:22
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback