Ledig Helg!

Nu är det 1½ timme kvar att jobba (tog en liten tepaus nu) sen har jag ledig helg!! Sååå skönt! Ikväll ska vi förbereda baksidan så vi kan lassa på ny jord och så gräsfrö imorgon! Äntligen!
Sen ska vi troligtvis möblera om i sovrummet i helgen också. Vi har akut förvaringsbrist så vi ska skaffa fler garderober. I lööööv fixa hemma!

För övrigt har det varit mycket sjukt på sista tiden. C och jag snörvlar fortfarande men är iallafall hyfsat pigga. Så länge vi slipper influensan är jag glad!

Tänkte jag skulle hinna scrappa lite i helgen också. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Berith

Jag är ledig fre-sön och det är bara så sköööönt! har faktiskt ingenting inbokat. Tar dagen som den kommer!! Kram

Postat av: Mia

Då har nu haft mycket att göra både ute och inne märker jag. Visst är det kul att göra om och möblera om. Själv var jag på kräftskiva igår så jag är lite däven idag. =)



Kram!

2009-09-13 @ 14:04:00
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback