ledig torsdag

Idag har jag och barnen varit lediga. Vi började med ett besök på biblan på fm där vi lämnade tillbaka böcker och lånade nytt. Amanda är tokig i "Siggeböckerna", eller BUS-serien heter den väl egentligen. De handlar om hästar. Såklart ;)
C lånade en faktabok om vilda djur och så en annan bok.. Han hittade ingen ny LasseMaja så han var lite besviken. Alla verkade vara utlånade tyvärr.

Sen åkte vi hem till syrran som bjöd på lunch. Jättegott och så himla trevligt! Efter det var det kompisar som lockade för barnen så jag passade på att hämta hem beställda scrapsaker och scrappa lite. En del är hemligt men en LO kan jag visa. Den påbörjade jag på scrapträffen för ett tag sen och idag slutförde jag den. Aahh, nu kom jag på att jag har en till LO från träffen.. men den måste jag fota först :)

Sen var det matlagning och därefter dans för A och fotboll för C... tur att vi är 2 som kan dela annars skulle det aldrig fungera. Jag och A åkte till dansen och jag var sååååå sugen på allt gott fika som finns att köpa där men jag stod emot. Måste försöka bryta mitt sötbegär ;) Så det blev en Loka och ett äpple!

Nuuuu ska jag kasta barnen i säng snart, sen slappa vid tv:n. I helgen ska jag jobba.. har inte alls nån lust med det faktiskt... kan komma på många saker jag hellre skulle göra ;) Men sånt e livet :)


Kommentarer
Postat av: monica

Åh vad jag gillar din stil på layouter!!! Så grymt inspirerande i all sin enkelhet - klockrena!



Trevlig helg!

kram!

Postat av: Cornelia

Även jag jobbar i helgen. Nätter. Men just nu är det luuuugna gatan här och jag kan ta mej en liten mysig bloggrunda. DET är inte så dumt!



Fina LO-er!!

2009-09-25 @ 22:35:10
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Lisbet

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/

2009-09-26 @ 18:00:10
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Berith

Snygg lo. Duktiga du!!

2009-09-26 @ 19:28:06
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mia

Fullt upp med barn och aktiviteter hör jag. Jag har nästan glömt hur det var...nu är ju barnen så stora att de själva tar sig till träningar och kompisar. Hoppas det går bra att jobba i helgen. Enkel men jättefin layout!



Kram!

2009-09-26 @ 19:36:53
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback