Work it!

Jaaaa, det funkar ju!! Igår var jag på Friskis och körde ett baspass tillsammans med syrran! Det kändes ju så himla bra! Idag har jag varit ute på en powerwalk i 40 minuter. Riktigt nöjd med mig själv måste jag säga. Imorgon blir det ingen träning för då ska barnen och jag mysa eftersom vi är lediga. Fredag blir det Bas igen och sen jobbar jag hela långa helgen. Som tur är kan jag förhoppningsvis komma ut på ett par långpromenader med nån av de boende under helgen. Det blir ju toppen för både dom och mig :) Dessutom får man säkert bra muskler av att köra rullstol.

Nu ska jag inte förvandla detta till en träningsblogg men just nu är jag grymt inspirerad av just träning och hälsa!
Snart blir det lite pyssel här igen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Berith

Jag är på G jag oxå!!!

Postat av: Mia

Kan du skicka hit lite motivation till mig...har varken lust eller ork för sånt för tillfället. FAST jag vet att man blir piggare av att gå ut och gå.



Kram!

2009-09-26 @ 19:38:14
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback