Torsdag 25 februari

Japp, det är idag det. Och förkylt är det! Båda barnen är hemma idag. A har feber och är tjock i halsen. C har en hemsk hosta. De får bli hemma veckan ut och kurera sig. C ska ha idrottsdag imorgon och det går ju inte med den hostan. Tråkigt men så e det. Själv ska jag jobba helg... igen. Känns som jag nyss gjorde det. Ibland kommer dom så himla tätt, jobbhelgerna ;)

Idag har jag roat mig med att rosta musli. Vi hade en rätt trist musli som jag köpte förut. Så jag blandade i lite hackad mandel, solroskärnor och så hade jag i vatten, olja och honung. In i ugnen och voila! En god musli :) Jag ska få ett recept av en bekant sen och då ska jag göra en helt egen musli. Men den här duger gott så länge!

Jaha, vad ska vi roa oss med mer idag då? Det blir filmtajm för barnen snart iallafall och själv ska jag nog röja lite. Kanske ta mig ut på en promenad också. Det skulle jag behöva :)

På lördag har jag faktiskt tagit ledigt halva dagen så jag kan ha lördagsmys med familjen! Fast innan myset ska jag ner på stan en sväng och besöka scrapmässan!! Tjohooo! Då ska jag få ett DT-paket från Forma Hantverk också med deras nya produkter! Barntema! Ser mycket lovande ut och jag blir jättesugen på att scrappa lite babyfoton!

Sen är det faktiskt sportlov nästa vecka och barnen är lediga. Skönt! Jag jobbar bara fredag den veckan. Känns jättelyxigt! Jag har lite planer på hur vi ska fördriva tiden också. ♥♥♥Härligt med tid tillsammans!! ♥♥♥

Här är ännu en LO jag gjort. Enkel och ren. Som alltid ;) Min stil helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Trist med förkylningar och sjukdomar! Hoppas alla kryar på sig över helgen. Hoppas också att din jobbhelg går fort så du blir lite ledig igen. Ska bli spännande att få se vad du skapar med Formas nya grejor. =) Din layout är enkel men ack så fin!



Kram!

Postat av: Berith

Snyggt som vanligt! Tack för trevlig tur till Cardstockmässan igår!!

2010-02-28 @ 09:32:52
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback