2010-01-11

Det känns så knasigt att skriva 2010. 100111... men man vänjer sig väl :). Idag är en ny dag. Min rygg bråkar med mig fortfarande. Har haft besvär sen nyår nu. Dumma rygg. Hoppas det känns något bättre imorgon för då ska jag försöka ta mig iväg och träna. Det brukar hjälpa fast idag har jag alldeles för ont. Dumma dumma...
Haha, på tal om "dumma dumma" så fick jag en lapp av min 6-åriga dotter förra veckan... hon var arg på mig... hon fick inte som hon ville ;) Så här skrev hon på lappen:

DUMA DUMA DEJ
JAG TENGKR FLYTA HEMIFRÅN

Så... kan nån inhysa en arg 6-åring med massor av vilja? För här kan hon ju inte bo med så dumma, oförstående föräldrar... jisses hur ska detta bli när 6-åringen är 14????? Maaaj gaaaad!! Älskade lilla skruttan!

Nu... lite tvätt. Adios.

Tack goa mamma för underbart trevligt fikabsök!! Du gjorde min dag!! Kram!

Kommentarer
Postat av: Berith

He he lilla skruttan. Hon e allt för go!

Tack själv för fikat. Alltid lika trevligt att träffas! Kramelikram

Postat av: pillan

hon kan bo hos oss ett tag :-)

2010-01-11 @ 14:53:19
Postat av: Anna

hi hi lilla skruttan pluttan då!!! =) Tå töt!! ;)

2010-01-11 @ 22:39:58
URL: http://enbea.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Kolla in Do-it Yourself Toys på min blogg. Ser de inte roligt ut? :)

2010-01-11 @ 23:00:44
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback