Kaffe eller te?

Amanda på väg ut: Mamma, var är min kaffekopp?
Jag: Kaffekopp?
Amanda: Jaaaa, den där röda som du köpte till mig.
Jag: Menar du tefatet man kan åka på?
Amanda: Ja, just det!

Jag har jobbat hela långa helgen. Det är riktiga monsterpass 8:45-21:45. Jag är väldigt trött så här dagen efter liksom :) Men nu är det 2 veckor till nästa jobbhelg! Idag jobbade jag ett kortpass (10:30-14) för att kunna få ledigt på onsdag kväll när Mandi rider.

Vet ni vad jag har gjort? Jag har gjort 1 kort och 1 LO. Blocken har lossnat tror jag! Bildbevis kommer :)
Nu ska jag planera kvällsmat och kolla vad barnen gör. Idag fick vi med oss Marcus hem (Colins klasskompis). Jätteskoj!! Just nu kör de lite Nintendo men de var nyss ute och busade i snöhögarna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kaffekopp! Vad gulligt!

Postat av: Berith

Alltså den där lilla snuttan och hennes kommentarer! Obetalbart! ♥kärlek♥

2010-01-27 @ 14:27:07
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Anna

Hi hi!! =)

2010-01-28 @ 23:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback