Snart vardag igen..

På torsdag börjar skolan igen. Då återgår våra liv till normala rutiner igen och det ska bli skönt faktiskt. Barnen är lite rastlösa nu även fast de är ute massor och åker pulka och skridskor. Vilket fantastiskt jullovsväder!! A bad att vi skulle gå och hälsa på i skolan imorgon, hehe. Hon längtar faktiskt tillbaka och det känns ju skönt! Vi ska inte hälsa på utan hon får ge sig till tåls ett par dagar till.
Jag har inte pysslat alls på veckor. Hittar ingen som helst inspiration. Men som vanligt så lägger jag energin på annat och nu är det mycket fotografering. Testar inställningar, fotar makro, letar vintemotiv mm. Jätteskoj!
Vet ni vad detta är?

Det är vår julgran fotograferad med lång slutartid samtidigt som jag rörde kameran i en cirkelrörelse. Tihi :) Man har inte roligare än man gör sig.

Kommentarer
Postat av: Berith

He he, sååå effektfullt!

Postat av: Mia

Jag såg direkt att det var en julgran...eller inte. =) Ser fram emot fotokursen jag ska börja på i feb. Äntligen ska även jag lära mig fota manuellt. Och det lär bli ett objektiv för mig också. =)



Kram!

2010-01-08 @ 19:40:06
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback