soliga söndag

Jag fick ryggskott eller nåt i torsdags när jag skottade snö. Tjong sa det i ryggen och OMG vilken smärta! Nu är det bra mycket bättre men definivt inte bra. Jag har problem att trycka, dra, lyfta och sitta... känner mig lite "hambokappad". Läkaren skrev ut smärtstillande så att jag ska kunna hålla mig i rörelse och inte stelna till. Så idag har jag följt med Mia till stallet en sväng och fotograferat lite. Amanda fick rida på Mayas fina ponny, Kate. Jag kunde ju inte hjälpa till nånting men snälla Mia fixade allt :) *Tack*.
Här är Maya och Kate, galopperandes i snön :)


Här är Manda på Kate. Hon är inte sur utan tvärtom supernöjd ;) Vet inte varför minen är så allvarlig :)


Tjejerna red i ridhuset en sväng också. Här går Amanda och Kate över några bommar :)


Tyvärr har jag fått lov att sjukskriva mig imorgon då vården inte är det ultimata jobbet med en ond rygg. Men jag hoppas på att kunna jobba igen på tisdag :)
Nu blir det ryggläge en stund. Heeelt slut!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch låter inte kul med ryggskott...har jag aldrig haft tack och lov! Ta det nu bara lugnt så det inte blir värre!



Kram!

Postat av: Berith

Krya på dig!

2010-01-31 @ 18:24:54
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Jessica

Usch din stackare. Inte roligt. Hoppas du blira bra snart! Åh vilken fin bild på Maya och Kate i snön.

2010-02-02 @ 11:03:59
URL: http://jjessicaharaldsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu har jag hittat till din blogg - Jessica tipsade om att Maya var med,fin bild!

2010-02-02 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback