Måndag hela dagen

Idag lämnade jag Amanda på ridläger 8:00 och ska hämta henne 12:00. Har var så pirrig igår kväll så hon kunde nästan inte sova. Idag var det så pirrigt så bara halva frukostgröten gick ner ;) Men väl framme på Myrby så var all nervositet som bortblåst och hon strålade som en sol! Ut i hagen och hämta in Stickan tillsammans med de andra tjejerna och ridläraren, Maria.
När hon stod i boxen och borstade Stickan så tittade hon på mig och sa: "Ska du inte gå nån gång?" Hahahaha. Så då åkter jag :) Jag är rätt säker på att hon har jätteskoj!!

Förra veckan var jag och barnen till
Kungsbyn och åkte traktor och vagn in i älgarna och hjortarnas jättehage. Det var jätteroligt fast jag tycker det är för dyrt att gå in. 60:- för vuxna och 40:- för barn. Det är för mycket för det är inte så mycket djur. Själva åkturen med traktorn var däremot prisvärd :) Förhoppningsvis får de dit lo och varg till nästa år och då känns det kanske mer värt pengarna.
Vi såg kronhjort och älg.




Nu ska Colin och jag ta en sväng själva innan vi ska hämta vår Mandis. Trevlig Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback