Sommar!!

Det är fanastiskt skönt när den svenska sommaren slår till! Underbar värme och ljuvliga kvällar. Tänk om hela somrarna kunde vara så här! Vilken dröm. Vilken energi man skulle få.
Vår sommar kommer bestå av mycket ponnytid för vi sköter om världens sötaste Trollet ca 2 dagar per vecka. Till lilla frökens stora lycka. Det är en lyx att kunna ge henne det och jag njuter av varje sekund (nästan) vi är i stallet och jag ser hennes glädje.


Midsommar var trevlig och lugn. Vi åt grillad, färsk lax i goda vänners sällskap och vi busade med barnen och hade väldigt kul. Vi körde rugby, kubb och lite fotboll. Rugby är farligt, jag har ont i skinkan idag, hahaha. Aj aj. Men det var det värt. För visst är det härligt att få busa och leka ibland :))
Imorgon ska det bli finväder så jag hoppas på att få lapa lite sol. Å kanske göra liiite nytta också ;)

Kommentarer
Postat av: Berith

Jag hoppas verkligen att du bara gjorde liiite nytta...he he.



Hon är väl för söt lilla Mandisen♥

Postat av: Elin

Vilken stolt tjej! (såklart!)

2010-06-28 @ 21:00:59
URL: http://radhusliv.wordpress.com
Postat av: Jenny

Trollet, vilket häftigt namn! :D

2010-07-01 @ 16:34:33
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback