Onsdag 3 mars

Mitt i sportlovet. Hostig son. Rastlös dotter. Hmmm, ingen lätt kombination. Vi hoppas på att Colins hosta är rejält bättre imorgon så kanske vi kan åka till Busborgen eller Luftkuddeland.

Idag har vi varit med A till tandläkaren, där hon fick beröm för sina tänder, och sedan var vi till Vallby Friluftsmuseum och barnen fick åka släde bakom deras fina nordsvenska häst! Mysigt! Solen sken och det var underbart! Fast sen började det blåsa och då blev iiiiiskallt!

Ikväll är det ridning iallafall. Till Amandas lycka!



Förresten! Jag har ju glömt att säga att
Myamia kör ett projekt under mars. Nämligen ett foto om dagen. Jag är på. Ett foto om dagen ska jag väl klara!!

Kommentarer
Postat av: myamia

wow vilken cool bild. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback