Våren kommer!

Jag har vårkänslor! Solen värmer så underbart skönt! Jag har varit med en av de boende till tandläkaren idag och jag promenerade dit och tillbaka! (ca 3 km x 2) Jätteskönt var det! Jag är så glad att jag lämnade bilen hemma.
Nu har jag just ätit lunch, druckit kaffe och mumsar på ett par chokladbitar ur Paradisasken som minälskade man köpte till mig igår. Jag hade namnsdag igår :) Vi brukar inte fira så jag blev väldigt överraskad.
Så klart får det bli dagens bild idag ;)
Så det blir en stunds vila nu innan kvällspasset på jobbet börjar (fortfarande förkyld). Ibland lägger jag dubbla turer för att få fler hellediga dagar. Det är värt det.
Hoppas ni också känner att våren kämpar sig fram nu!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback