Sista maj

Idag är det sista maj. Sen börjar sommarmånaderna och vi har nedräkning till semestern. Underbart! Förstå att inte behöva ställa väckarklockan, att inte behöva iväg varje morgon... att bara ta dagen som den kommer! Det ska bli ljuvligt!
Skolan slutar snart och redan då blir det slut på många tidiga mornar! *Längtar*

I fredags var jag på jobbfest i Stockholm. De bjöds på MYCKET god mat och trevlig underhållning. Jag hade en jättetrevlig kväll med mina härliga kollegor och vänner!

Sedan har jag jobbat hela helgen och det var trevligt det med. Det har varit en bra helg!

Idag är jag ledig och tänkte tillbringa min tid med lite shopping, bl a lite blommor till framsidan. Fast innan plantering behöver jag R-E-N-S-A ogräs... Jag tror det är det absolut tråkigaste som finns ;) Men ack så nödvändigt.

Nåja, solen skiner så det kan ju bli ganska skönt att tillbringa dagen bland ogräs ute i solen :))

För er som inte sett det på Facebook kan jag ju visa upp min nyklippta look också. Håret slutar vid axlarna... frissan kapade ca 20-25 cm ;) Skönt!
En praktisk frisyr som går att busa till som på fotot, platta till lite inåt eller locka... I like!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Du passar så bra med lite kortare hår. Jättesnyggt.

2010-05-31 @ 13:12:49
Postat av: Berith

Fina fina Milla! kärlek

Postat av: Anna

SNYGGO!!! =)

2010-06-05 @ 09:56:53
Postat av: Anna

SNYGGO ;)

2010-06-05 @ 09:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback