Mornar...

Vi har fått till ganska bra morgonrutiner här hemma. Barnen börjar bli stora och därmed alltmer självgående. Fantastiskt. Saker blir gjorda utan att man måste säga till om varje sak. I morse gick Colin upp, klädde på sig, fixade te, hällde upp juice och ropade på mig att han ville ha hjälp att koka gröt :) För DET får han inte göra själv ;). Strax därefter kom Mandi och hon fick också på sig kläder utan knorr och håret borstades och sen vill hon ha hjälp att få två flätor i håret. Såå söt!
Barnen har skoljoggen i skolan idag och då ska de springa 5 km. Det är för Barncancerfonden och BRIS och det är ju ett gott syfte. Barnen fick såklart med sig varsin "springslant" som stöd till dessa organisationer. Bra tycker jag.
Själv gjorde jag mig en kopp kaffe när jag kom hem efter att ha följt Amanda till skolan. Och satte mig vid datorn ;) Så lätt det är att hamna här. I eftermiddag ska jag först på en grej som jag hoppas jättemycket på att det blir som jag vill ;)!  Sedan ska jag jobba ett extrapass på jobbet då det var kort om folk.
Nu lite mera kaffe ;)


Kommentarer
Postat av: Berith

Jag vet hur gott det där kaffet smakar....:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback