Fredag

Vilka dagar jag har just nu. Allt sker på 2 veckor, hehe. Möten, jobb, tandläkare, träning och you name it ;-)
Idag har jag iallafall kört mitt första pass på det nya tjejgymet Curves som precis öppnat. Det kändes jättebra faktiskt! Jag gillar upplägget och det går snabbt och smidigt att träna. Inga krångliga inställningar på maskiner och personalen är närvarande och peppar och hejar på. Toppen faktiskt! Enda tråkiga är att mamma som skulle börja samtidigt har gått och halkat omkull i ishalkan och brutit handleden. Jättetrist! Hoppas det läker fort och bra nu!

Jag har redan planerat in de närmaste veckornas träning. 3 ggr/veckan ska jag köra så det är lika bra att planera in så det blir av. Men nu kallar möte och sedan jobb.

Trevlig Helg!!

Söt-Agnes

Kommentarer
Postat av: Berith

Det är verkligen tråkigt att jag inte kunde börja träna nu. hade sett fram emot det...:(



Va fin hon är lillrumpan Agnes!

Postat av: Ellinor/ellison

Kul med ett tjejgym. Det hade passat mig bra. Men nu har jag ordnat kort på Feelgood mest pga att det ligger så bra till när jag kommer med tåget efter jobbet! Lycka till med träningen!

2011-01-14 @ 20:17:51
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback