Hundvakt

Vi är hundvakt några dagar den här veckan. Åt barnens farmor och farfars lilla hund, Chicko, Chiko hmmm undrar hur det stavas.. Nåja. Han är ett litet charmtroll iallafall och barnen avgudar honom. Mysigt med en fyrbent krabat i huset :))
Igår började jag känna mig stel i nacken och på kvällen var det illa illa. Nackspärr modell skitont! Natten har varit vidrig faktiskt. Inte mycket sömn alls och idag är det inte bättre. Försöker röra mig för att inte stelna till ännu mer så Chiko passar ju perfekt in i sammanhanget för han behöver promenader. Fick tyvärr lov att sjukskriva mig. Köra bil utan att kunna vrida på huvudet är inte att rekommendera ;)
Nåja, det ger sig förhoppningsvis på nån dag :) Pust.
Spikmattan är min bäste vän just nu. Smärtstillande hjälper icke. Nog klagat nu.
Härom dagen gick jag ett härligt paket från Forma Hantverk och jag har redan skapat endel inför Amandas kalas. Smakprov kommer här.


Kommentarer
Postat av: Berith

Sååå fina kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback